Snö!

När jag gick upp i  morse möttes man av massa snö, jag klädde på mig ordentligt och tog en promenad med Embla som var helt lyrisk över snön, hon var som en liten valp, hoppade runt och skulle fånga all snö som hon rörde sig på marken. Kul att någon tycker om snön!
När jag skulle väcka Fenix så var han väldigt varm. Feber! Dags för VAB igen. Fenix verkar dock inte ta så hårt på det här med feber, han ville upp i alla fall så vi satte oss i soffan och då fick han ju syn på det roliga vita som dalade ner utanför fönstret! Oj, vad spännande. Han peckade och ropade TITTA, flera gånger! Haha, söt ungen. Han skulle nog bra gärna vilja komma ut och busa i snön! Han var ju så liten förra året så han komer inte ihåg snön.
I dag får vi vara inne och hoppas att lillen kurerar sig!

Vad är det för vitt?

Detta är vad Fenix ser genom fönstret

En glad sjukling som inte vill något hellre än att gå ut och busa i snön!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0