Mysmorgon!

Mysmorgon här hemma, det saknar man! När jag jobbar morgonpass så hinner jag bara vara med Fenix ungefär 20 minuter innan jag ska lämna honom på dagis, han får sova så länge det går, så jag tar i regel bara upp honom, byter blöja, klär på , ger en halv banan och borstar tänderna på honom innan vi åker sen äter han ordentlig frukost på dagis.
I morse mös vi i sängen sen gick vi upp och gjorde havregrynsgröt som Fenix fullkomloigt älskar numera. Vi tog även lite marknadsinhandlat tunnbröd till frukost. Smaskigt!
Nu har vi varit ute med Embla och Fenix leker för fulla muggar här hemma! Så härligt att få vara hemma med honom! Lördag och söndag är även lediga för mig så det hinner bli mycke mys nu innan det är dags för jobb på måndag igen!


Promenad

Busungen!


Vad är detta?


Intressant!


Måste undersökas


Lång sladd som sitter fast i väggen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0