Kallhäll

Då har vi varit och hälsat på Carina, Kimmo och Elvira. Supermysigt! Elvira är så söt och har vuxit på ordentligt. Hon pratade lite och Fenix tyckte att det var helspännande, han var framme och hälsade på lilla söta tjejen.
Vi fikade och pratade, dessvärre kunde vi inte vara kvar så länge då Daniel skulle möta upp Henkan. Vi kom iväg lite sent hemifrånj oxå då Fenix bestämde sig för att ta en tupplur på 3 timmar och en kvart! Han har lite jobbigt med sina kindtänder som är på väg så han behöver sin sömn.
Carina skulle lämna Elvira tillsammans med Kimmo för hon skulle på Volbeatkonsert! Hoppas du får superkul gumman!
Jag släppte av Daniel vid Danderyd och sedan körde Fenix och jag hem. Det var inte det lättaste att hålla honom vaken i bilen men jag lyckades! Vi kom hem vid sju och tio över sju sov han som en stock! Lilla tröttmössan! Jag ska snart sätta på en skräckfilm och trycka i mig lite lördagsgodis i sängen, mysigt!
Tack snälla Carina, Kimmo och Elvira för en supermysig stund! Måste ses snart igen!

Goa lilla Elvira!

Fenix har precis hällsat på kaninen

Kakätning i pappas knä

Elvira spanar in nyckelknippan

Något spännande?

Sötnos!

Kompisarna!

Måste kolla närmre

Goddag!

Finaste Carina!


Kommentarer
Carina

tack själv för igår älskling! nästa gång får vi komma till er :) vilka fina bilder du tagit på oss! konserten var jättebra och allt gick bra med virisen också. fattar dock inte hur du törs kolla på skräckfilm när du är själv! puss puss

2010-10-10 @ 17:58:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0