Kalas

I går fick vi Fenix´s dagiskort. Han var s¨söt och duktig på sitt första dagis kort. På kvällen var vi uppe hos Marie-Louise och visade korten, hon, Mikael och Cecilia ville ha kort. Ska kolla med mamma och pappa oxå innan vi beställer.
Idag är Fenix och jag lediga. Härligt! I eftermiddag ska vi hem till gudmor Carro, hennes dotter Nea fyller år idag och det blir kalas! Jag och Fenix ska åka in till norrtälje efter hans sovstund och köpa en present. Hoppas att Daniel kommer hem i en bra tid så han kan följa med. Vi vill ju inte komma allt för sent heller då Fenix vill sova ganska så tidigt!
Fenix har sittat sin nya favoritplats. Fönstret i vardagsrummet är helfestligt att sitta i, man kan titta ut och så ser man tv:n så bra där ifrån. Gullunge! 








Kommentarer
carina

=)

säg de till Casper som trode kl var 06.00 när han vaknade i dag men den var 05.00.... =)

men de blir nog bättre i morgon =)

jo då i morgon ska Casper få gå till dagis =) han har "bara" varit hemma ca 1.5 vecka så han blir nog glad i morgån =)

hur går de för fenix på dagis?

2010-10-31 @ 17:08:01
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0