Jobbdagar

I dag lämnade jag Fenix på dagis tjugo över sju och åkte sedan vidare till jobbet. Tog en komptimme idag oxå och hämtade Fenix straxt efter tre. Vi busade och mös massor i soffan och när pappa kom hem vart det middag. Fenix fick ett bad av mig och nu sover han så gott så. Daniel har gått upp till Mikael en stund och jag tar det bara lugnt, ska ta mig en dusch snart!
När jag hämtade Fenix på dagis idag så fick han världens största hej då-kram och puss på kinden av 2-åriga Sandra. Så himla gulligt!
I morgon blir det dagis och jobb igen men på torsdag är jag jag och Fenix lediga, det ska bli skönt!

Mammas kontorsråtta

Trollunge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0