Valideringen gick exemplariskt!

Åh, vad skönt då var valideringen avklarad och det gick ju galant! Jag kan mitt jobb, hihi! 12 timmars kurs och sedan 14 timmars muntligt prov! Skönt att det är över och att det gick så bra!
Har rast nu och ska sedan jobba mellan halv tre och tre för att göra mina timmar. Åker sedan till dagis och hämtar upp Fenixen. Ikväll kommer Daniel hem igen. Dem skulle förbi något ställe där Mikael skulle göra en anställningsintervju så dem blir lite sena. Jag har ju inget lokalsinne och lyssnar nog inte heller när folk prata om olika ställen så jag vet som sagt inte riktigt vart dem skulle.
Nu är jag ledig fram till nästa fredag, helst underbart! Semester! Sen har jag fått min semester godkänd från 10 dexember - 3 januari oxå. Måste ju ta semester då jag inte haft någon i år.


Kommentarer
Carina

Jaså du är lite semester sugen =)

men mamma ledighet var väl typ årets semester ;o)

jag ska också ha semester i dec men jag funderar på att hoppa de.

De ska vara 1 vecka så fall och de var för jag skulle ha åkt till Londom som inte blir av =(

2010-11-21 @ 09:48:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0