Validering

I går var vi ute på landet och matade katterna och fåglarna utomhus. På vägen hem stannade vi i mammas och pappas lägenhet och tog in posten. Vi hann handla lite oxå innan vi åkte hem.
I morse lämnade jag Fenix på dagis och åkte sedan på validering. 8 timmars prov kan man säga. I morogn fortsätter det men bara till klockan ett, efter det ska jag ha trepartssamtal och sen jobba till tre innan jag får åka och hämta upp klimpen igen. I morgon kommer Daniel hem igen, han har varit borta sedan i måndag. Veckan har gått så fort så!

Fågelskådning genom fönstret


Titta!


Lite nyhetsmorgon innan dagis

Världens goaste

Mys med Embla


Kommentarer
carina

Hur går de för dig. Tänkte på om du får jobb där uppe på lv3 eller hur ser de ut?

2010-11-18 @ 19:29:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0