Lekrymden!

I går var vi på lekrymden med Fenix, dem har öppnat i en ny lokal nu! Fenix tyckte att det var hur roligt som helst den här gången, förra gången vi var där var han ganska så liten och hade precis börjat ta sina första steg så han hade inte lika stor glädje av det besöket, även om han tyckte att det var roligt då oxå, som detta besöket.
Fenix lekte med precis allt! Han sprang runt och skrattade och var överlycklig över alla sakerna! Så roligt att se! Vi fick ibland tvångsfånga honom för en liten vätskekontroll och sedan bar det iväg igen, hihi!
När vi bestämde oss för att Fenix hade lekt klart så åkte vi ut på landet och hämtade Embla, Fenix hade nog kunnat vara kvar några timmar till om han bara fick.
På landet fick vi äppelpaj med vanlijsås, smaskigt! Fenix fick en banan för att fylla på energiförrådet.
På kvällen somnade han som en stock, helt slut efter dagen!

Spanar runt lite

Ute och går med en bil

Pappa bygger tågbana och Fenix pysslar lite med att stoppa skedar i en väska

Cykeltur

Bobbycar!

Provar flygplanet

Vad är det här?

Masssa roliga kuddar

Här ska jag fram!

Roligt!

Hihi!

Finaste killen!


Jag vill åka den här!

Spännande!

Åka båt!


Klätterapan!

Genom tunneln!

Snart framme!

Skojigt!

Ute!

Klättrar runt i hoppborgen

Gullungen!

Vätskekontroll i bilen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0