Lunch på rådmansö med goda vänner

I tisdags var jag och Fenix hemma hela dagen och busade, Daniel hade tagit bilen till jobbet för att besikta den på hemvägen så vi kom ingenstans. I går var Fenix på dagis i fyra timmar medans jag åkte till landet och matade katterna. På vägen hem därifrån stannade jag i mammas och pappas lägenhet och skrev ihop deras räkningar. Jag hann handla oxå innan det var dags att åka och hämta Fenix.
I dag kom Carina med sötaste Elvira och Jeppe hit och åt lunch och fikade. Vi hade det jättetrevligt. Vi åt vegetariska tacos. Smaskigt! Jeppe hade fått en tårta av en som han är kattvakt åt som vi fikade med efteråt. Jättegod tårta med massor av choklad!
Efter mat och fika satt vi i Fenix lekrum och pratade och hade trevligt. Klockan drog iväg. Vi hade tänkt åka till norrtälje och fika och titta lite i affärerna men det vart så sent så det tar vi en annan dag.
Det var jätterolgit att det kom hit. Jeppe ska jag träffa på måndag igen och Carina och lilla Elvira hoppas jag att jag hinner träffa innan jul igen.
Hon är så underbart söt lilla prinsessan och jag fick låna henne en lång stund idag, supermysig bebisstund!
Tack snälla ni för en trevlig dag!

Embla hälsar Elvira välkommen1

Lunch!

Elviras fingrar är goda!

Lånat Fenix´s gamla babysitter

Mor och dotter

Fenix relaxar i soffan med Jeppe

Jeppes fina och goda tårta

Jeppe skär tårtan

Fika!

Gott med pepparkaka

Bebismys

En glad tjej

Matar Jeppe????

Fenix i skurhinken

Klappar söta Elvira

Fenix tycker att Jeppe passar i grismössan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0