Lediga nu!

Datorn ville inte lägga ut detta inlägget i¨år så då får det bli idag istället!


Jag har jobbat hela helgen och så idag, måndag. I morse åkte Daniel iväg till Nora för att gå en kurs. Kursen är hela veckan så han kommer hem först på fredag igen.
Jag slutade klockan två idag och då åkte jag till dagis där jag skulle ha ett utvecklingssamtal. Fenix sov fortfarande när jag kom, tröttmösssan, han hade sovit över tre timmar då! Utvecklingssamtalet gick jättebra. Dem tycker att allt går hur bra som helst med Fwenix, han är glad och leker och följer rutinerna. Han är ett litet charmtroll!
När vi hade pratat klart så hade Fenix vaknat och satt och åt en smörgås. Vi åkte hem och gosade ner oss i soffan. Regnet öser ju ner så ute vill man ju inte vara. 
Fenix fick korv och makaroner till middag och jag åt tacos. Smakigt!
Fenix sover nu och Embla har varit ute på promenad så nu ska jag bädda ner mig i sängen och titta på film och äta några mumsmums! Ska bli gott. Måste vara den enda människan som misslyckas med att gå upp i vikt i alla fall! Kan äta vad som helst och hur mycket som helst utan att det händer något så då kan man unna sig lite gott i bland, eller rätt ofta!
I morgon och på onsdag är både jag och Fenix lediga! Mysigt!

Myser i soffan

Det finaste som finns!

Glad prick!

Sitter på sin favoritplats

Lilla underbara!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0