Lunch med mormor

I går när Fenix sovit förmiddag så åkte vi in till norrtälje och mötte upp mormor. Vi gick till G och åt supergod lunch! Efter lunchen gick vi vidare hem till mormor och morfar där vi gick igenom lite vad jag ska göra när dem åker bort på måndag. Dem ska till Equador och Peru. Efter en stund kom morfar hem oxå, han hade jobbat. Daniel kom oxå förbi och vi tog en fika allihopa innan jag, Fenix och Daniel åkte och handlade. Embla fick vara kvar hos mormor och morfar. Jag hämtar upp henne på söndag efter jobbet.
Nu ska jag snart åka och jobba, trist att jobba helger! Skulle hellre vara hemma med mina älsklingar.



Fenix spanar in mkormor och morfars balkong

Hittat en tuggummiask

En hink är alltid bra att ha

Myser med Embla under bordet

Läser böcker

Mys med mormor!


Kommentarer
carina

Ja de är så tråkigt när dom är sjuka =(

han har en jätte hemsk kosta som gör att han spyr lite varje gång han hostar och så är han hes =(

De är skönt när dom inte är allt för sjuka och de går över fort =)

2010-11-13 @ 16:00:46
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0