Sovmorgon

I morse tog vi sovmorgon, härligt! Efter frukosten gick vi ut på en promenad och sedan vart det lite utevistelse efter det. Fenix hittade en liten isfläck med skör is på som var fruktansvärt rolig att trampa på så att isen gick sönder och lät!
Vi har matat fåglarna ute, det är ju lite kallt och dem mumsar i sig av bara den.
Efter lunch och sovstund blir det en sväng ut på landet. Vi ska mata mamma och pappas katter, vattna blommorna och mata fåglarna. Dem är ju utomlands så jag har lovat att ta hand om det. Vi kanske stannar till i deras lägenhet på vägen hem sen och vattnar dem blommorna oxå.


Ute och spanar

Gullgroda!

Rolig is

Stampa, stamp, stamp

Det går sönder!

Vilken kul grej!

Titta mamma, ett litet hus!

Fåglarnas lilla hus med mat!

En bild från morgonpromenaden


Kommentarer
carina

mmm magsjuk... nee då är jag nog glad att casper ´"bara" hostar och spyr lite på grund av de.

Casper var magsjuk när han var ca6 månder och de var ingen hödare och man tycker extra synd om dom när dom är små och är så sjuka =(

2010-11-17 @ 10:44:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0