Sjukling!

Jag har vaknat några gånger i natt av att Fenix har gnällt till lite men han gör det ibland när han drömmer men när jag plockade upp honom vid halv åtta i morse så hade han 39 graders feber. Vårat stackars lilla troll. Han fick lite mjölk och en halv smörgås men han har ingen direkt aptit. Vi klädde på oss ordentligt, Fenix fick nya jackan och sin nya åkpåse med sig på promenaden. Embla måste ju ut och då måste dessvärrre Fenix oxå med trots att han är sjuk. Han tar nog ingen skada i sig då han är så ordentligt påklädd. Frisk luft är ju alltid bra!
När vi kom hem mös vi ner oss i soffan efter en liten stund somnade han på mig, gullungen! Jag har nu burit upp honom i sin säng där han nog ligger lite bekvämare.
Det var alltså en vab dag idag.

Mammas sjukling

Så trött kille!

Ut med Embla måste vi. Premiär för nya åkpåsen och jackan

Gullungen i sin nya jacka



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0