Shopping

Igår åkte jag och Fenix in till norrtälje och mötte upp Daniel på eftermiddagen. Det vart lite shopping till mig och Fenix. Jag köpte en jacka, termobyxor och ett underställ och Fenix fick en jacka och en till åkpåse. Han har en men den har han på dagis så vi behövde en till. Han fick en deluxe polarpåse, låter ju varmt i alla fall.
Efter shoppingen vart det middag på Dejvan, smaskigt. Fenix fick några pommes som alltid är lika populärt. När vi kom hem igen så vart det sängen för Fenix på en gång, han somnade redan i bilen på vägen hem. Jag och Daniel kröp ner i sängen och tittade på skräckfilm och hade det jättemysigt.  

Vad ska man välja på menyn?

Gotteligott!


Stora hjärtat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0