Planerat besök på lekrymden

I går åkte jag ut på landet och lämnade Fenix hos mormor och morfar. Jag bytte bil med dem oxå så att dem kunde åka hem till oss senare med Fenix.
Jag och Daniel åt middag på G, jättegott! Efter middagen åkte vi vidare till vällingby där vi skulle gå på bio. Vi kom lite tidigt så vi hann in i lite affärer. Fenix fick en tröja, en adidasdress samt en mössa.
Hihi, snurresprätt som jag är så hade jag lyckats boka biljetter på fel biograf, vi skulle se Saw men det gick ju då inte på den här biografen. Lyckligtbis så fick vi återlösa biljetterna och så såg vi duedate som startade samma tid som vi tänk gå. Perfekt. Den var helt okej! Det var en kanonmysig dag.
När vi kom hem var mamma och pappa här. Allt hade gått bra med Fenixen, han hade varit jätteglad hela tiden och lekt massor. Han hade ätit ordentligt och somnat som en stock runt sju-tiden. Härligt! Tack för hjälpen!
Nu har vi precis varit ute på en promenad till lågaröbrygga. Fenix ska få sova om en stund och efter det blir det en tur till norrtälje. Vi måste handla lite och sen ska vi göra ett besök på lekrymden så Fenix och Daniel får leka av sig lite!
Vi ska även ut till landet och hämta upp Embla som är kvar hos mamma och pappa.

Rida på pappas axlar är riktigt populärt!

Älsklingen

Vid lågaröbrygga

Gladaste killen!

Nya mössan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0