Ledig idag!

I mors tog jag och Fenix lite sovmorgon. Vi är ju lediga idag så då får man passa på. Vi började med frukost och sen en hundpromenad. Härligt att solen skiner! När vi kom hem vart det massa bus. Fenix envisades med att sitta i lådan med DVD-filmerna. Busfrö!
Farmor kom förbi med en konstym till Fenixen, han fick prova den och jösses så söt han vart! Han är ju redan sockersöt men nu vart det ännu mer!
Just ni vilar Fenix en stund, när han vaknar blir det lunch och sedan ska vi åka till Jeppe. Daniel kommer möta upp oss där oxå. Embla ska få hälsa på Jeppes lockiga katter och se om dem går ihop. Förhoppningsvis så ska Jeppe vara hundvakt när vi är i fjällen en vecka.
Måste nog handla lite idag oxå, det får vi göra på hemvägen.











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0