Länge sedan sist

Nu var det några dagar sedan jag skrev, vi har varit lite sjuka här hemma. I onsdags natt spydde Fenix ner hela sin säng tre gånger men på morgonen var han pigg som vanligt. Vi tänkte att det nog inte var magsjuka då han var så himla pigg och glad dagen efter. Vi trodde att det kanske varit något han ätit eller så men på fredag när jag hade jobbat några timmar så började jag må illa. När det sedan hade gått ytterligare någon timme så mådde jag ännu sämre och åkte hem från jobbet. Jag klarade att åka hela vägen hem men när jag kom innanför dörren här hemma så var det kört, då var det min tur! Pust! Kräktes under fredagsnatten och på lördagen mådde jag inte så illa längre men var slut i kroppen, jag var hemma från jobbet under lördagen och söndagen.
Daniel mådde fortfarande bra fram till söndag natt, så var det hans tur! Han kräktes hela natten och fram till måndag morgon. Han var hemma måndag och tisdag från jobbet. Nu har i alla fall hela familjen kryat på sig. Jag har varit på kurs och möte idag och Fenix har varit på dagis. Daniel har som sagt varit hemma pch kurerat sig även idag men i morgon ska han jobba igen.
I söndags åkte vi ut till mamma och pappa och hämtade Embla, hoppas bara att vi inte smittat ner dem.
Lägger upp lite bilder senare, är lite trött efter dagens kurs och möte så det blir ganska tidig läggdags i dag!
Fick förresten roliga nyheter idag. Frida och Micke som så tragiskt förlorade sin underbara dotter för en tid sedan har fått en en bedårande söt liten tjej. Lo ska hon heta! Grattis i massor till er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0