Mamma på jobbet och Fenix i Blidsta

Igår när Daniel kom hem så åt vi middag och sen gick vi ut på en promenad. Det var ju så fint väder igår. När vi kom tillbaka fick Fenix gunga lite och jag passade på att borsta av Embla lite päls, hon fäller något vansinnigt just nu.
Daniel tog fram sin motorcykel och provade den lite för den skulle besiktas idag. Lite senare på kvällen hjälpte Daniel Gösta att köra lite bed med traktorn. Fenix tycker att det är bra spännande med både traktorn och mortorcykeln.
Imorse fick jag väcka Fenix klockan sex för att sjutsa honom till Blidsta. Han spenderade dagen hos Carina, Jimmy och Casper för att jag skulle gå en introduktiondag till idag. Fenix fick äta frukost där för jag ville låta honom sova så länge som möjligt. Efter frukosten hade han tydligen blivit väldigt ledsen och sagt mammamammamamma, snuttungen. Carina tog ut honom på en promenad och han somnade och sov i över tre timmar, han fick ju inte sova klart i morse. När han vaknade hade han varit på bättre humör.
När jag slutade jobba så åkte jag och och Carina kom med Fenix straxt där efter. Åh vad skönt att få hålla i honom igen. Vi gick en promenad och sen fikade vi. Daniel åkte och besiktade sin motorcykel och är nu hema igen. Ikväll vlir det grillat! Oj, vad gott det ska bli!
Tack snälla Carina för hjälpen idag!

Pappa Daniel med sin ninja!

Fenix provsitter

Mina hjärtan

Snälla Carina och Fenix.


Kommentarer
Carina Ohlsson

Det är lungt, kan man hjälpa så gör man =)

och det var ett nöje =)

2010-05-07 @ 18:39:57
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0