En dag med Carro och tjejerna!

Idag har vi haft en supertrevlig dag med gudmor Carro och tjejerna. Carro, jag och Fenix åt lunch på G först, kycklingwok! Oj, vad gott det var ! Efter lunchen gick vi till kryddan, hihi, Carro skulle laga lax till middag och hade redan handlat för dagen men glömt laxen. Skönt att det inte bara är jag som är tankspridd! Det inhandlades även lite fikabröd. Vi gick och hämtade upp tjejerna från skolan. Fenix verkligen älskar tjejerna och hade inga planer på att somna på promenaden hem inte, han ville hålla koll på tjejerna han!
Hemma vart det en mysig fika. Nea hade lite gåträning med Fenix vilket uppskattades. Det var en del mys för Fenix med tjejerna oxå! Dem är så goa! 
Tack snälla för en trevlig dag!  
Imorgon ska jag gå en till introduktions dag på jobbet. Snälla Carina ska vara barnvakt under tiden. Jag lämnar av Fenix där vid sju-tiden och åker sedan till jobbet. När jag sen slutar så kommer dem hem till oss och Casper och Fenix ska få fortsätta busa en stund till. Kommer bli en spännande dag!

Lilla stjärngossen!

På G!

Fenix gåtränar med Nea

Sötaste <3

Gullungar!

Fenix älskar verkligen flickorna!

Myser med Lova

Pysslar på golvet

Mammas älskling!

Va, ingen mat?


Kommentarer
Carina Ohlsson

inga problem =) skicka ett mess när du åker hemme från i morgon så är ni välkommna =)

tänkte komma kanske runt ca 13.30 till dig i morgon så hinner du duchsa om du skulle vilja det =)

kram

2010-05-06 @ 17:04:39
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0