Extrajobb!

I går eftermiddag hade jag och Fenix en myskväll, Daniel hade lite lekaktiviteter för sig på jobbet. Vid halv nio somnade lyckopillret och vaknade vid halv sju imorse. Nu är det full fart på honom!
Idag ska vi bara vara hemma och mysa. Kanske tar en sväng till gräddö och inhandlar smörgåsrån till killen.
Vid fem ska jag befinna uppe vid Nordrona och gå en introduktion för ett extrajobb. Det ska bli jätteroligt! Tråkigt att lämna mina älsklingar bara. Min vän Kim behöver en extra undersköterska till en hemtjänstgrupp så då kan jag rycka in! Bra med lite extra pengar, då kan man skämma bort lilleman ännu mer, haha!
Jag ska möta upp Daniel så han får ta hand om Fenix under tiden.

Pussungen!

Leker med nya leksaken

Om man slår och kastar sina leksaker på förstärkaren så låter det jättemycket, KUL!

Bästa sortens busunge!

Åh, en fruktskål!

Jag vill nog ha en banan
 
Hihi, utestängd från vardagdrummet där mamma dammsuger

Hej mamma!

Charmtroll!

Så glad!

Hjälper till att skura.....

.....och lägga in ren tvätt i garderoben.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0