2 maj

Igår hade vi lite av en slappar dag. Daniel åkte iväg för att cross på morgonen. Jag och Fenix mös lite och sen gick vi en promenad. När Fenix vaknat efter sin tupplur vart det lunch och sen en sväng till Norrtälje. Fenix och jag storhandlade på flygfyren, sen vart det en sväng till skokanonen där Fenix fick ett par skor och sedan vidare till Ö&B för lite inhandling av tvättmedel och sköljmedel. När vi kom hem igen var Daniel redan hemma. Vi städade lite och sen gick vi ner till södersviks butik och handlade lite saker. Lägger upp kort på det senare. När vi kom hem gick vi ut en sväng i solen på baksidan. Fenix fick gunga och krypa i gräset.
På kvällen grillade vi smaskiga hamburgare. Fenix och Daniel tog sig ett mysigt bad med tända ljus på kvällen, dem är för söta!
Idag ska Fenix och jag äta lunch med Camilla och sen ska vi nog till Räfsnäs för att hälsa på Daniel på jobbet, han skulle förhoppningsvis få vara där idag. Vi hoppas på det för det kan bli mysigt med en utflykt i solen idag.

Embla fick oxå vara med och mysa i solen

Nya skorna på!

Nej nu har jag inte tid att sitta här längre.....

Bråttom, bråttom!

Gurka är gott!

Grillmästaren

Mysbad med tända ljus!

Myyys!

Äta badanka!


Kommentarer
Carina Ohlsson

härlig dag =) Ser att han har fått likadana skor som Casper =) fina =)

2010-05-03 @ 08:40:05
URL: http://carinaocasper.blogg.se/
Carina Ohlsson

vad jag vet så gör vi inget i morgon så är det fint väder kanske det kab´n vara kul att gå till parken =) eller fika som du skrev =)

2010-05-03 @ 17:09:13
URL: http://carinaocasper.blogg.se/
Carina Ohlsson

det blir bra det =)

2010-05-04 @ 08:16:24
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0