Grillning på programmet

Fredag igen, det går så fort. Fenix var lite småkinkig igår, vet inte om det är tanden som är på väg som gör ont kanske. Idag är han mycket gladare, han sitter här och pysslar för fullt i vardagsrummet.
Om en stund ska vi ta oss en promenad. Ska försöka städa lite när Fenix sover sen.
Carina, Jimmy, Casper och Mikael kommer hit och grillar ikväll. Ska bli väldigt trevligt. Kul för Fenix att få hit sin lille kamrat!


Söta kepsen som Fenix fick av oss igår

Fenix´s nya shorts från oss

Kläder från farmor

Iklädd sin bandana
 
Nya Lindbergsolhatten

2 pyjamaser och två par boxer!

Två jackor

Två hoodtröjor

Två par byxor och t-shirts


Kommentarer
Carina Ohlsson

Ååå en massa kul han har fått =)

jag vill också till ullared =)

Ja, de är synd om noel men jag undrar vad som har hänt stakarn =(

Men vi ses i kväll =) men är ni säkra på att vi inte ska ta med något?!

2010-05-28 @ 08:19:37
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0