Gårdagen

I går var jag på kontoret på ett litet informationsmöte om delegering. Fenix var med och busade med båda cheferna. Hihi, ja han är för lustig! Nu har jag delegering på att få ge alla sorters mediciner samt ge injektioner med insulin och fragmin. Skönt, då är man mindre begränsad. Har ju redan delegering på detta på mitt "riktiga" jobb men så fort det blir en ny arbetsgivare så måste man få en ny av deras sjuksköterska.
När vi var klara så gick jag och Fenix en sväng på stan. Jag köpte solskyddsfaktor till ansiktet då jag måste skydda det innan laserbehandlingen. Sen tog vi en sväng i parken och Fenix passade på att vila lite.
Vi mötte Daniel uppe vid elgiganten vid halv sex där jag köpte en ny mobil. En vit touchscreen vart det.
Vi passade på att äta lite pizza när vi var i Norrtälje oxå.
När vi kom hem var Fenix så lycklig att få krypa omkrig på golvet igen, han har ju mest åkt vagn och suttit på möte under dagen.
Marie-Louise kom hem från Ullared med massa presenter till Fenix. Lägger upp kort på dem senare! Tack snälla!
 Idag ska jag och Fenix fika med Jeppe. Han är ju mer eller mindre i Motala hos sin tjej hela tiden numera så man ser honom inte så ofta. Ska bli jättetrevligt att träffa honom igen!
 

Min älskade nya telefon

Superglad kille!

Underbara älskade!

Kul att jaga sin boll


Hihi, Fenix håller på med sin tunga hela tiden nu, känns nog konstigt med nya tänderna på väg!


Kommentarer
Carina Ohlsson

Tja =)

Grilla i morgon? (fredag)

Tid? ska vi ta med eget?

2010-05-27 @ 15:28:42
URL: http://carinaocasper.blogg.se/
Carina Ohlsson

nice =) de ser vi fram emot.

Ses i morgon

ska se om Leontine kommer men jag tror int det

2010-05-27 @ 18:37:24
URL: http://carinaocasper.blogg.se/
Carina Ohlsson

leontine och noel kommer inte.

Stackars Noel fick åka abulans till ks i går men varför vet jag inte än.

Så i morgon kommer bara jag casper och Jimmy =)

2010-05-27 @ 18:47:31
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0