Onsdag

När vi hadeätit middag igår så gick jag och Fenix ut och tittade på Daniel som fixade med motorn till båten, det är ju snart dags att lägga i den. Fenix lekte lite på gräsmattan.
När Daniel var klar med motorn så gick jag in och hängde upp lite tvätt, Fenix hjälpte då sin pappa klippa gräset en stund. Han tyckte att det var jätteskojigt att åka åkgräsklippare och satt helt stilla och bara mös med sina hörselskydd på.
Idag ska jag in tilll mitt extrajobb och få delegering på att ge fragminsprutor och ögondroppar. Ska vara där mellan 14-15. Kim ska ta hand om lilleman under tiden, han får vara på hennes kontor under tiden. Hihi, en liten kontorsråtta ska han vara idag!
Nu ska vi snart ta en promenad med Embla, solen skiner än så länge men den går nog snart i moln. 

Ute i trädgården och fixar lite med sina leksaker

Våran underbara kille!

På upptäcktsfärd

På span

Intressant

Spelar fotboll med pappa

Varit och hämtat en gräsklippare

Fenix och pappa klipper gräset


Sötnosarna!


Puss !

Glad och nöjd kille!


Kommentarer
Carina Ohlsson

Härligt ni har haft de då =)

Själv glömer jag bara bort att ringa Kim men jag har väl fullt upp ändå just nu =( med görla och casper.

Men lycka till i dag så hörs vi =)

kram

2010-05-26 @ 08:42:43
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0