Måndags kväll

Igår kväll eftermiddagen gick vi upp till Marie-Louise ör att kolla om hon ville beställa några kort av Fenix. Vi fikade där och Daniel klippte hnnes hår lite. Hihi, han såg riktig proffsig ut när han klippte!
Efter besöket gick vi iväg till dagisets lekplats så Fenix fick leka lite.
I morse vaknade lilleman tjugo i sju. Jag hämta in honom till oss och la honom på mig där han somnade om på en gång och vaknade inte förrens tjugo över åtta. Såååå mysigt!
Idag kommer Tina och lilla Leo, dem har nog med sig Tinas nya valp oxå. SKa bli kul att träffa en liten valp, Embla kommer bli överlycklig!
Vi har bakat en chokladsockerkaka på morgonen så vi har något att fika med.

Hihi, Daniel klipper sin mamma!

Stolt frisör!

Gott med rån hos farmor

Mina älsklingar!

I farmors knä

Wiiiieeee!

Pappa ger fart!

Vår stora kärlek!

Vår älskling älskar gungan!

Glad litet hjärta

Pappa och son!

Hihi, lycklig kille!

Mamma tar sig oxå en åktur

Bygger lite med lego

Myskväll med legobyggande i sandlådan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0