En varm och skön lördag

I går hade vi en lugn dag. Fenix och jag åkte in och handlade på flygfyren redan vid åtta-tiden för att slippa allt folk och köer. Daniel skulle hjälpa Gösta att gräva lite hos Cecilia. 
När vi kom hem fick Fenix sova lite och efter det vart det lunch.
Daniel skulle skotta lite grus nere på stranden och behövde ha skottkärran med sig. Fenix och jag åkte med i en solstol på trktorkärran. Oj, vad spännande det var, Fenix satt med stora ögon när vi började röra på oss. 
Det var så varmt och skönt nere på strande, Fenix fick plaska lite med fötterna i vattnet och det var populärt! 
På kvällen åt vi middag och Marie-Louise. Daniel och Mikael åkte till Lojkes 30-årsfest vid nio tiden. Det var meningen att Marie-Louise skulle vara barnvakt och att jag oxå skulle åkte med men Marie-Louise var så trött så jag stannade hemma med Fenixen istället. Han somnade som en stock precis när Daniel och Mikael åkt.   

Lilleman i sina söta shorts

Provsmakar lite...

Ute och myser i trädgården

Pysslar lite

Åker traktorkärra med mamma!


Pappa jobbar och sliter

Sliter lite till

Plaskar i vattnet

Oj, vad roligt!

Så varmt och skönt!

Myser i skuggan under paraplyet


Kommentarer
Carina Ohlsson

verkar ha varit en skön dag =)

2010-05-23 @ 16:58:55
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0