En dag i parken

Idag har vi avnjutit en härlig dag i parken med Carina, Jimmy och Casper. Pojkarna har busat och myst i sandlådan och i gräset. Dem verkar trivas ihop. Båda två fick lite mellis i parken innan vi gick vidare in till stan. Jimmy åkte till en kamrat och jag och Carina handlade lite till våra bebisar.
Fenix fick två par shorts, ett linne, en body och en bodysuite. Han passade på att flirta lite med människorna i kön inne på Kappahl oxå, lilla charmtrollet!
Efter shoppingturen var pojkarna helt slut. Fenix somnade som en stock i bilen, när jag kom hem lyfte jag ur honom ur bilen och la han i vagnen där han fortsatte sova en timme till.
Daniel håller just nu på och river förrådet under trappen så vi kan ha barnvagnen där istället. Det kommer bli kanon!

Ser koncentrerad ut i sandlådan

Casper tycker att Fenix är finare utan mössa på

Sådär ja, mycket bättre!

Favoritkrattan!

Nu vill Casper ha krattan

Fenix har tagit tillbaka krattan och Casper provsmakar nu silen istället

Små buspojkarna!

Fenix busar på filten

Vad pysslar Casper med för spännande?

Hej mamma!

Nyaa shorts och en bodysuite

Shorts, linne och body


Kommentarer
Carina Ohlsson

ja det var en härlig dag i dag =)

2010-05-20 @ 20:08:36
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0