Ännu en mysig dag på stranden

Ännu en mysig dag på stranden vart det idag! Fenix har pysslat och knopat med allt möjligt som kommer i hans väg. Det är så otroligt mysigt att spendera hela dagarna ute me honom och se hur han utvecklas och hittar på nya saker varje dag!
Vid fem-tiden träffade vi Daniel på flygfyren och storhandlade. Nu är kylen och frysen påfyllda igen. Skönt!
Det blev tacos till middag med quornfärs. Efter middagen gick vi och hälsade på farmor en stund. Nu står Daniel oc Fenix i duschen och efter det ska Fenix få sova.
Jag och Daniel ska mysa i soffan framför Grey´s anatomy.

Lillkillen hemma i trädgården

Det var lika kul idag som igår att titta på Embla som badade!

Kratta, kratta, kratta!

Världens gladaste kille på stranden!

Våran ögonsten!

Vackra maskrosor

Åh, ännu ett blad!

Smaskigt!

Tittut!

Vill mest stå nu för tiden.

Små barfotafötter i vattenkanten!


Lite mellis innan vi gick hem

Äntligen börjar liljekonvaljerna slå ut!


Kommentarer
Carina Ohlsson

tja det vore kul =)

Jag ska vara på Bvc kl 11 sen är jag fri eller vi fria =) och kan hitta på något =)

2010-05-19 @ 21:37:18
URL: http://carinaocasper.blogg.se/
Carina Ohlsson

Det kan du få göra det blir kanon bra =)

jag måste bara hitta en liknande mössa fenix har och köpa solskyd till casper sen så kan dom leka =)

Jag ska pröva en mössa på Hm om den finns kvar det var typ en månad sen jag spana i den =)

kram

2010-05-20 @ 10:00:54
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0