Arninge och stranden

Igår åkte vi till arninge. Daniel skulle köpa något verktyg på Jula. Vi passade på att titta på kök på elgiganten samtidigt och köpa en grind till trappen på babyland.
Vi tittade på skor till Fenix oxå men hittade inga som satt bra, vi får leta vidare. Hittade ett par fina men dem fanns inte i storlek 19. Vi passade på att fika och äta lunch oxå.
När vi kom hem gick vi ner till "våran" strand där Fenix fick busa lite och sen gick vi hem för att fortsätta busa ännu mer.
Innan Fenix gick och la sig så tog vi ett bad tillsammans hela failjen. Myys!
Idag ska nog jag och Fenix göra ett besök på familjecenter, vi har inte riktigt bestämt oss ännu men troligen blir det så. 

Fenix´s söta minihand brevid pappas stora hand

På café i arninge

Fenix nere på stranden med ett torkat vasstrå i munnen

Vårat charmtroll
 
Våran badplats där Fenix kommer få spendera stor del av sin sommar

Embla svalkar sig lite

Åh, mina leksaker

Intressant

...och vad har här då????

Snart framme

Vatten!

Det var kallt så jag går upp igen

Bygga sandslott

Fullfart igen

Upp och stå lite

Myser med pappa i gräset

Får jag dina glasögon?

Tackar!

Glad kille

Om man slår den här plastkoppen mot marmorskivan så låter det jättemycket och oj vad skoj det är!

Bus med pappa

Får jag min leksak nu!

Mys i soffan

Fenix i ringen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0