Marknaden

I går var jag och Fenix på marknad med mormor och morfar. Vi började med ett snabbesök på Åhléns där morfar köpte en solhatt till Fenix. Fenix fick sedan två t-shirtar nere på marknaden. Efter marknaden gick vi till Tösses och tog oss en fika, vi satt på uteserveringen då vädret var toppen! Fenix fick lite mellanmål. Efter fikat så fick Fenix ka på morfars axlar bort till babyproffsen där jag köpte en flytväst till honom. Nu kan han följa med oss i båten i sommar!
Mormor passade på att köpa nya vårskor till sig innan vi åkte hem. Det var meningen att jag skulle köpa nya skor åt Fenix oxå men han var lite trött så vi åkte hem istället.
Kvart över fyra åkte jag iväg till jobbet och Daniel och Fenix gick iväg för att träffa Sara med familj. Fenix fick träffa deras bebis och det hade han tyckt var kul.
Jag hade en lugn och skön arbetskväll. Dem är så söta och rara dem damerna jag var hos igår.
Idag ska vi till arningen. Daniel ska till Jula och handla något och så ska vi passa på att titta på skor till Fenix där istället.

Fenix på marknaden

Busar med morfar på Tösses

En trevlig fikastund

Får lite mellanmål av mormor

Gott med smörgåsrån

Mormor, morfar och Fenix vid norrtäljeån

Fick åka på morars axlar en stund!

Njuter av det varma vårvädret

Härligt ute i det gröna

Hittat tvättkorgen

Är jag tillräckligt nära nu?

Glad kille i gungan

Redo att gå på en promenad och hälsa på en annan bebis och lamm

Bebisträff

Fenix nya tröjor

Nya solhatten som Fenix fick av morfar

Fenix´s flytväst, nu är han redo för att åka båt med oss i sommar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0