En underbar dag i solen med vår solstråle!

Idag har Fenix och jag haft en supermysig dag tillsammans. Vi har mestadels varit ute hela dagen. Det har varit soligt och skönt. Vi har busat på gräsmattan, gungat och tagit oss några promenader. Det är så skönt att bara vara hemma ibland och ta det lugnt och bara pussa på sin bebis hela dagen.
När Daniel kom hem åt vi mat, baconinlindad kycklingfilé fylld med gräslöksfärskost. Gott! Efter middagen körde vi Daniel till gymmet och sen åkte jag och Fenix vidare till mormor. Morfar var hos farmor. Mormor höll på att tvätta föntrena så Fenix passade på att dra lite i skurhinken och fönsterskrapan, allt för att underlätta, hihi! Vi var inte kvar så länge utan åkte och hämtade upp Daniel på gymmet igen.
Nu har grabbarna precis tagit ett bad och Fenix har fått hoppa i säng. Nu blir det lite tv-tittande innan vi går och lägger oss.

Åh, vad är det här.....

.....jaha, undrar vad den smakar....

....den var ju inte så dum....

Ute på språng på gräsmattan

Embla busar med sin pinne

Busfrö

Min vagnramp

Måste äta på allt

Fenix fundersamma min

Klätter, klätter

Åh, jord.....

....jaha, jord smakar så här...

....gott!........

....inte dumt alls!

Kul att gunga!

Jättekul!

Superkul!

Sötnosen!


Kommentarer
Carina Ohlsson

Tack =) ja allt gick ju bra i dag.

Fick brev i dag om att på tisdag ska vi träffa tand... ja vad de nu var med mamma gruppen. men jag och Casper kommer inte gå för han ska ju göra ingreppet på måndag så då kan det vara skönt att vara hemma på tisdag.

men i morgon. Vart och när?

Jag får väl läsa det på min blogg i morgon bitti ;o)

Ha det bra

kram

2010-05-11 @ 21:16:53
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0