Marknad idag

Fenix och jag är inne och busar och Daniel är ute och gräver lite med grävmasinen. Jag och Fenix kommer åka in till Norrtälje till hlv elva idag och träffa mormor och morfar. Vi ska gå på vårmarknaden tillsammans. SKa även titta på en grind till trapen på babyproffsen och ett par till skor till Fenix.
Daniel kommer vara hemma och gräva hela dagen men ikväll får han och Fenix roa sig medans jag jobbar. Börjar vid 16:45 och jobbar till 22.00.  

Jaha, sån här frisyr får Fenix när pappa sköter morgonborstningen av håret. 

Äta lite måttband


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0