Fenix och Embla har haft bebisbesök!

Nu har Fenix och jag haft bebis- och valpbesök. Tina har varit här och fikat med tre månader gamla Leo och nästan lika gamla dvärg pincher valpen Satin. En sån underbart bedårande valp. Man blir så sugen fast det räcker med Embla. Tur att andra skaffar valpar ibland så man får låna och mysa med dem lite.
Embla blev överlycklig över sitt besök, dem busade som bara den! Lilla Satin blir ju snabbt trött då hon bara är ett barn men Embla tog ingen hänsyn till det inte. Hon petade på Satin med tassen och buffade med nosen på henne och ville busa mer när Satin gått och lagt sig för att vila.
Vi gick ut en sväng på tomten där vildarna fick busa av sig lite och då vart det fart på dem båda. Underbart att se! 
När Leo vart trött åkte dem hem och jag, Embla och Fenix tog en promenad. Fenix sover nu. Han har haft full show här hemma med hundarna och skrattat åt dem när dem lekt.
Nästa gång får vi ta en sväng till stranden så vovvarna får bada lite!  

Lilla söta Satin

Alldeles underbar!

Stor och liten

Satin har hittat en pappersbit som är fruktansvärt rolig!

Sötnos!

Lilla goa Leo!

Embla är bussugen!

Embla petar lite på Satin för att få igång henne!

Bus, bus, bus!

Man blir så valpsugen!

Embla vill mysa med Leo och Tina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0