En trevlig grillkväll

Då har vi haft en trevlig grillkväll. God mat och trevligt sällskap! Grillat kött, kyckling och majskolvar med potatisgratäng och äppelpaj till efterrätt.
Små pojkarna har busat, dem verkar trivas ihop sötnosarna. Fenix vart trött vid åtta-tiden och somnade då. Casper fick lov att vara vaken en stund till innan han äntligen fick åka hem och sova. Han var så duktig som höll sig vaken och glad hela tiden!
Innan middagen åkte jag och lämnad Embla hos mamma och pappa. Dem ska ha henne tills på söndag.
Imorgon åker vi till åland vid nio-tiden. Ska bli så roligt att komma iväg en sväng. Fenix ska få komma utomlands för första gången, haha!
Vi kommer hem igen på söndag, jag hinner knappast innanför dörren då innan det är dags för mig att åka till jobbet vid 17.00.
Tack Casper, Carina, Jimmy och Mikael för en trevlig kväll. Nu blir det dusch och sen sängen!

Casper och Daniel grillar

Killarna har hittat en rolig pinne

Fotbollsmatch

Casper håller span bakom Daniels ben!

Smaskig mat!

Trevligt sällskap!



Busungen med sina söta tänder!


Kommentarer
Carina Ohlsson

Tack själv för en trevlig kväll

och ha det så skönt på Åland =)

kram

2010-05-28 @ 21:51:07
URL: http://carinaocasper.blogg.se/
Carina Ohlsson

välkommna hem =)

hoppas ni hade det trevligt

vet inte om de blir familjecenter för oss i morgon =(

casper är lite dålig =(

2010-05-30 @ 19:32:40
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0