Carros 30-års fest!

I går var vi på Offen-civen uppe på LV3 för att fira Carro som fyllt 30. Först börjades det med lite mingel. Supertrevligt att träffa massa människor som man inte sett på en bra stund, bl.a älsklingen Kim! Efter minglet med fördrink vart det en jättegod buffé, Carro hade fixat all mat själv och det var kanongott! Små pajer, olika sallader, kycklingspett mm och självklart en underbart god efterrätt, hon är så duktig söta lilla Carro!
Efter maten vart det fortsatt festande på övervåningen med dans och musik.
Vi åkte dock hem ganska tidigt för att avlösa Marie- Louise som var barnvakt. Det vart i alla fall en kanonkväll. Daniel var nykter och körde och jag fick dricka lite vin. Gott!
Allt hade gått bra med Fenix och han sov så gott när vi kom hem.
Tack Carro för en superkväll och GRATTIS igen!  

Jag och min älskling

Underbart vackra Kim

Pusspuss!

Kim med sin Tony!

Carro och jag tar oss en svängom på dansgolvet.....
 
Kim och Tony på dansgolvet!

Puss!

Söta Carro! Avskedspuss innan vi går hem!


Kommentarer
Carina Ohlsson

hej!

Vad gör ni på fredag eller lördag?

Tänkte om vi kanske kan få komma förbi er =)

2010-05-02 @ 20:01:16
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0