Båten är sjösatt!

I går när Daniel kom hem från jobbet så åt vi först middag och sen åkte vi ner till stranden och la i båten. Härligt! Vi tog även en liten sväng i båten och Fenix satt och njöt, han tyckte nog att det var väldigt roligt. Han satt visserligen och tittade bakåt på motorn hela tiden, pojken älskar ju motorljud av olika slag!
Idag ska vi fika med Jeppe, ska bli trevligt att träffa honom igen. I kväll blir det jobb för min del, kul!

Sjösättning av båten

Härligt att få i båten!

En nöjd Daniel!

Sötnosen!

Så underbar!

Har precis varit ute på en båttur!

Puss!


Kommentarer
Carina Ohlsson

kul =)

Men är jeppe i norrtan? han skulle ju inte komma för en efter den 15:e

för jag har en whiskey flaska till honom =)

2010-06-09 @ 18:46:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0