Custom bike show idag

I går hade vi en lugn dag hemma. Farmor kom förbi med en mobil sandlåda till Fenix och skor. Hon hade även köpt svenska jordgubbar som Fenix gladerligen smakskade i sig.
På eftermiddag gick vi ner på stranden en stund, där fick vi se en konstig "fågel" som cirkulerade straxt ovanför vattenytan. När den sedan landade bland stenarna vid bryggann skyndade jag mig dit för att se vad det var var något. Det var en liten undebart söt fladdermus som tagit hel fel på tiden. Han hade vaknat mitt på dan och letade mat. Stackars liten, helt förvirrad. Som sagt underbart söt var den!
Vid halv fem gick vi hem till Marie Louise och åt tacos. Jättegott! Till efterrätt vart det jordgubbar med grädde och maränger.
Efter middagen åkte jag och jobbade, det var som vanligt jätteroligt! Dem är så rara och charmiga alla so m jag besöker! 
I dag ska vi in och byta skorna till Fenix då det var fel storlek och sen ska vi gå i parken och titta på alla motorcyklar, det är ju custom bike show idag. Efter det ska vi till landet och mata katterna eftersom mamma och pappa är i malmö.
Ikväll ska Fenix och jag mysa för Daniel ska till Twinclub på deras fest.
Jo, i går lärde sig Fenix att klättra upp för trappen till verandan, han var så duktig!
Tack snälla farmor för alla fina saker som Fenix fick! 

Sitter med sin älsklingspinne

Hm, hur hamnade pinnen där?

Åh, hej!

Ett trappsteg avklarat

Snart uppe!

Uppe! Så duktig kille!

Bergsklättrare!

Våran lilla filosof!

Nya sandlådan från farmor

Smaskar på årets första svenska jordgubbe!

Lika bra att trycka in hela!

mmmmm, gott!

Glad lillkille

Gnager lite på Emblas koppel

Sån liten söting

Världens sötaste öron!


Kommentarer
Carina Ohlsson

kul att han kan ta sig upp där själv =)

Alltid lika kul att se nya saker dom kan =)

2010-06-05 @ 17:49:41
Carina Ohlsson

Tjaaa men Fenix kan saker Casper inte kan så det går nog jämt upp =)

2010-06-05 @ 19:42:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0