Nya telefonen är hemma!

Igår hade vi en lugn dag. Vi åkte in till norrtälje en sväng mitt på dan för att handla lite och se om min nya mobil kommit. Lastbilen som skulle leverera telefonen hade inte kommit ännu utan skulle anlända senare på dagen så vi åkte hem igen.
Fenix´s morfar kom vid fyra tiden och vi fikade lite och sen åkte jag till jobbet medans morfar skulle passa Fenix tills Daniel kom hem. Tack snälla för hjälpen. Idag åker mamma och pappa till Malmö och ska hälsa på min bror. Jag vill oxå! Vi får åka senare i sommare istället när Daniel har semester.
Jag hann hämta telefonen på vägen så nu är nya telefonen i bruk. Härligt!
Det gick jättebra på jobbet. Lugnt och skönt! Kim skickade ett meddelande direkt när jag kom hem och undrade om jag kunde jobba ikväll oxå. Kröp ner brevid Daniel i den varma sängen och frågade om det var okej och det var det. Det blir alltså jobb ikväll oxå men det är bara kul, dem är ju helt underbara gamlingarna!
I går när jag jobbade ringde dem från laserkliniken dit jag egentligen skulle idag och behövde boka om tiden tills på måndag vid 17.00 istället så det blir inget stockholm idag. Vi får vara hemma och mysa idag oxå!  Daniel har glömt sin telefon hemma, den ringde tjugo över fem imorse, pust! Vi får se när han kommer hem idag, ibland kan han vara hemma lite tidigare på fredagarna, hoppas det så vi hinner ses en stund innan jag ska jobba igen.

Ute på verandan och myser

Blivande trummis???

Gräset grönare på andra sidan????

Nya telefonen!


Kommentarer
Carina Ohlsson

skönt med en fungerande tele nu va =)

2010-06-04 @ 08:30:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0