Stranden!

Efter lunchen idag så gick vi ner på stranden och mös lite. Fenix plaskade som vanligt rätt ut i vattnet och blötte ner sina kläder. Jag tog av han kläderna och då kröp han i igen, han verkar tycka att det är jätteskön. Jag gick då ut med honom i vattnet så badade vi tillsammans, premiärdopp! Var ganska varmt faktiskt. Oj, vad Fenix tyckte att det var kul. Efter doppet vart det på med handduk och lite mellis bestående av banan!
På vägen hem somnade Fenix, han blir så trött av allt nytt.
När jag var nere på stranden ringde Kim och undrade om jag kunde jobba ikväll och det kan jag. Jag och Daniel skulle egentligen titta på kakel idag men vi får ta det en annan dag. Daniel kommer hem vid halv fem och tar över Fenix då.
Vi har haft en supermysig dag på stranden tillsammans. Jag är världens lyckligaste som får vara hemma med våran underbara son!

Läser tidningen på stranden

Nu bläddrar vi sida

Vart ska du Fenix?

Kom tillbaka!

Nu kommer jag!

Här är jag!

Oj, nu blötte jag visst ner kläderna!

Av med dem blöta byxorna!

Oj, vad det sticks på mina små knän!

Ut i vattnet igen!

Vad skönt!

Nybadad myspojke!

Gullunge!

Provsmakar solskyddsfaktorn!

Nu ska vi hem igen!


Kommentarer
carina

det är kul att testa nya saker med dom små liven =)

2010-06-23 @ 17:30:28
URL: http://carinaocasper.blogg.se/
carina

hoppas resan har gått bra och att ni hade det bra där nere =)

kram

2010-06-28 @ 17:40:49
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0