En solig tisdag!

Igår när Daniel kom hem så åkte vi in till Norrtälje och handlade lite inför midsommar. Vi skulle ha ätit på chinagarden innan men dem hade semesterstängt så det fick bli en pizzeria som låg i närheten istället.
Vi handlade på flygfyren och efter det åkte vi till Fenix´s mormor och morfar och fikade lite. Fenix var på strålande humör och det var fullfart på honom hela tiden! 
Idag ska vi först äta lunch med Camilla och efter det kanske det blir en fika med Jeppe. Vi får se!


Busunge!

Vill du läsa den här Embla?

Äter smörgåsrån på pizzerian

God morgon!


Kommentarer
carina

en härlig kväll =)

just jäklar jeppe ska ha ha sprit av mig... vet du hur länge han blir i norrtan?

2010-06-22 @ 09:22:19
URL: http://carinaocasper.blogg.se/
carina

Hej! vet inte om du fick mitt mess.

Men jag och casper kan nog tyvärr inte följa med till färsna gård i morgon =(

jag har nog ryggskott =(

jag prata med dom på familje center och vi behöver inte kontakta dom fall om vi inte ska med.

kram

2010-06-22 @ 19:37:06
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0