Lunch och fika i norrtälje!

Idag började vi med att äta lunch med Camilla på Tullen. Fenix fick oxå lunch där. Han hann inte äta hemma då han sov ända fram tills det att vi skulle åka. Efter lunchen träffade vi Jeppe på Pelikan och tog en fika. Fenix fick lite smörgåsrån som ha även bjöd Jeppe på. Generös liten pojke! Det var en supertrevlig fikastund och Fenix var så nöjd så att sitta på uteserveringen och titta på allt spännande!
När vi kom hem gick vi ut och busade lite på gräsmattan och sen vart det en sovtstund till för lilla herrn.
Daniel kom hem vid fem-tiden, då åt vi mat och sen satte vi igång att städa här hemma. Skönt att få det gjort! Jag har precis stoppat in lite av soffklädseln i tvättmaskinen. Jag och Daniel får mysa ihop oss på dem dynorna som är kvar i soffan så länge!

På tullen

På pelikan

Sötnos!

Busar med Jeppe

Bjuder farbror Jeppe på smörgåsrån!


Kommentarer
carina

skoj skoj =)

de är så kul att se hru glada och hur tills sig dom kan bli för lite vatten =)

Jag har i för sig tagit en ipren men nu början man känna att jag har bara ont i högra sidan av ryggen ner till så jag tror inte det är ryggskott, eller jag hoppas inte det är det i alla fall =)

De är pågsamt när man inte kan gå ordentligt, sätta sig, ställa sig, köra bil går men de känns. Eller bära på sin ängel är nästan omöjligt =( så jag hoppas verkligen detta går över snart.

Trist bara att man missar morgon dagen för det verkade så kul.

Me ha en trevlig kväll.

kram

2010-06-22 @ 20:45:15
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0