Familjecenter

Idag har vi varit på familjecenter. Fenix har fått busa av sig med dem andra barnen och lekt med alla roliga leksaker. Han tycker att det är ett jätteroligt ställe att vara på.
Innan vi gick hem fick Fenix lite mellis där. När vi kom hem gick vi en promenad med Embla och när vi kom hem frn promenaden satte jag och Fenix oss i soffan. Fenix somnade på mig. Hihi, sötnosen, han var trött efter all lek. Nu är han vaken och har precis ätit lite. Nu ska vi snart gå ut på gräsmattan och leka lite!

Påklädd och redo för avgång!

Hihi, glad kille!

Spanar in familjecenter

Spännande grej!

Intressant!

Vad gör Casper?

Får jag låna?

Casper är duktig och går omkring för fullt nu!

Titta vad jag har hittat!

Nu har jag hittat en plastbytta!

Den här var kul!

Kanske fel väg men det verkar oxå vara kul!

Snygging!

Lipar åt mamma

Vart en halv Fenix med på kortet men lika söt för det! Tröttmössa!

Mysstund!


Kommentarer
carina

ja det är jobbigt att leka och ha kul ;o)

2010-06-21 @ 17:51:44
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0