Midsommarveckan!

I går eftermiddag skulle Daniel ta en sväng på crossen i skogen här hemma och druttar självklart omkull, han fick jätteont i ryggen och låg i sängen mest hela eftermiddagen och kvällen. Jag och Fenix åkte in till Norrtälje och tankade bilen och handlade lite. Frukten var nästan slut här hemma och likaså mjölken. När vi kom hem tog vi en promenad med Embla, vi stannade och tittade lite på grannarnas hästar. Fenix tycker att dem är helfestliga och skrattar så sött åt dem.
När vi kom hem från promenaden vart det ett bad för Fenix´s del och sen välling och sängen.
I morse straxt efter klockan fyra ringde Daniels klocka och han pallrade sig haltandes iväg till jobbet. Jag sov vidare tills Fenix´s vaknade klockan halv sju. Nu är det full rulle här hemma. Han är så söt, han har börjat stå på tå när något är för högt upp för honom, nu vill han åt sakerna längst in på hyllan på skötbordet men då måste han stå på tå. Ursöt! 
Nu har det blivit midsommarveckan oxå, det går så fort!  På fredag är det dags. Carina och Kimmo kommer hit, ska bli jättetrevligt! Saknar dem och snart är det dags för bebis där! Så spännande! Det är nog bara runt tre veckor kvar till beräknat. 
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på ännu, eventuellt blir det familjecenter. 
 

Busungen har hittat sladdarna bakom högtalaren!

Hej mamma!

Fenix hjälper till lite med datorn

Mammas älskade lilla hjärta!


Kommentarer
carina

Hoppas daniel inte har för ont men de är ju sådant som kan hända när pojkarna ska ha sådana leksaker =)

När ska vi träffas på familje center? om ni fortfarande vill/kan =)

2010-06-21 @ 08:33:45
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0