Kanske ny mobil idag!

Hade en underbar jobbkväll igår. Pensionärerna är så söta och gulliga. Hade en lugn kväll vilket resulterar i att man kan sitta ner en längre stund och bara prata med dem. Underbart! Två kramar fick jag oxå!
Ikväll väntar jobb igen, Daniel ska klippa sig vid fem så pappa kommer hit och ska umgås med Fenix tills Daniel kommer hem igen. Jättesnällt!
Fram tills jobb ska vi egentligen inte göra något, det är fortfarande lite snorigt här. Evventuellt åker vi in till norrtälje en liten sväng och hämtar min nya mobil om den nu har kommit. Den skulle komma idag men man vet ju aldrig. Vill verkligen ha den nu. Min nuvarande mobil ser man knappt något på skärmen på längre och ljudet är värdelöst, det låter som man pratar med någon i en plåtlåda. Kan ju ha något med att Fenix har gnagt och kastat den i golvet ett antal gånger...... Den nya telefonen kommer han inte få röra.

Redo för en promenad till stranden

Gladare än gladast!

Söt!


Ska jag orka vara vaken hela vägen ner till stranden......

......måste orka!

Framme och får en puss av mamma!

Tror jag ska dra av mamma kepsen

Tar solskydd under paraplyet. Måste införskaffa ett parasoll!

Lite Emblamys!

En pinne! Måste provsmakas!

Ganska så god!
 

Mums, mums!

Snyggingen slet av sig kepsen, han kanske ville känna vinden i det blonda håret!

Något spännande på marken????


Kommentarer
Carina Ohlsson

Här är det också snorigt =( lång varigt =(

Hörde att ni har fått en ny brukare.

Sigrid johansson på flyggfältet =)

Hon bor under leontine =)

Och är min mormor =)

Men inte för att vara elak mot min mormor men ja hoppas du slipper gå till henne för hon röker så mycket så de är jätte jobbigt att vara i hennes legenhet =(

Kram

2010-06-03 @ 08:41:15
Carina Ohlsson

min mormor är väldigt ny hos er, en hanlegare var där för en vecka sen så hon har kanske inte kommit in i systemet än =)

Ja jag hoppas också på en bra dag.

Hoppas ni också får det i de härliga vädret =)

Kram

2010-06-03 @ 09:21:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0