En dag på stranden

Carina var tvungen att göra annat idag så jag och Fenix gick ner på stranden och hade en urmysig dag där. Han har plaskat i vattnet och busat med allt han hittat!
Vi träffade Daniel i Norrtälje på eftermiddagen och tittade på lite klinkers och tapeter till badrummet nere. Vi vet ungefär hur vi vill ha det men vi tog hem lite kataloger så vi kan kika en sista gång.
Jag pratade med min bror idag igen och nu är det bestämt att vi åker till Malmö den första juli. Härligt med ett litet äventyr! Ska kolla på lite hotell ikväll. 
Fenix har precis somnat, vi tog en liten kvällspromenad hela familjen och efter det vart det dusch och välling för Fenix´s del, nu sover han som sagt. Han har börjat ta sin välling igen, skönt!

Ute och går med nya vagnen!


Så söt!

Hmmm, vad har vi här?

Oj, då!

Läser pappas motorcykeltidning

Kung Dräggel!

På väg till stranden!

Våra fina glada kille!

Älskade!

Vad ska man hitta på???


Dagens konstigaste kort, spökfenix!

Embla spanar in ekorrar som hoppar i träden

Hihi, Embla solar lite!

Vad är det här???

Måste klättra över mammas ben!

Ute på  äventyr



Kommentarer
Carina Ohlsson

ser ut som om ni har haft en bra dag =)

ska vi ses på måndag på familjecenter?

2010-06-17 @ 20:45:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0