Fenix 10 månader!

I går eftermiddag skulle Daniel byta däck på motorcykeln som han har ute för försäljning. Bytet gjordes i bergshamra så jag och Fenix åkte dit och hämtade Daniel medans cykeln byttes på. Vi åkte och handlade lite och sen åkte vi tillbaka och hämtade cykeln. 
När vi kom hem grillade vi kyckling, så himla gott! 
I dag fyller vårat allra finaste hjärta tillika underbar son 10 månader. Tiden går så fort. Nu är det inte långt kvar till ett-årsdagen! Det finns inga ord som beskriver kärleken till honom, han är verkligen vårat allt!
Vi starade denna dagen med att ta en sväng till mitt jobb för at skriva på lite papper. Fenix passade på att charma gamlingarna, en blev så rörd när Fenix log mot henne att hon vart alldeles rörd och tårögd, så söt! 
Nu är vi hemma och vi har tagit en promenad, Fenix sover. När han vaknar ska vi bara mysa och gosa! Kanske tar vi en sväng till stranden senare.
Hihi, igår hittade Fenix huvudmassagegrejen här hemma, den var tydligen väldigt underhållande! 

Spännande pryl!

Låter gör den oxå om jag drar den i golvet!

Måste provsmaka!

Gott!

Riktigt god!

Lustig sak!

Nu måste jag kika  mammas pärm oxå men jag släpper inte den nya saken

Charmtroll!

Glad!


Kommentarer
Carina Ohlsson

Stora killen =) blir 10 månder =)

Som du säger snart fyller han 1 år =) och de går fort =(

2010-06-16 @ 20:02:55
Carina Ohlsson

En fråga bara =) jag tänker på det varje månad =)

Hur kommer det sig att du skriver att han fyller 10 månader? Alla tänker vi olika =) jag ser det mer som att dom blir 10 månader eller 11 men fyller 1 år eller 2 år och så vidare =)

Hoppas ni har haft en bra dag i dag =)

träffas i morgon (torsdag)?

Kram

2010-06-16 @ 22:11:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0