Mysdag med vår ängel!

I går på jobbet var det fullt upp, roligt men fullt men fullt upp. Jag gillar när det är mycket att göra, tycker inte om när det blir massa dötid. Fick åka en del igår oxå. Bergshamra och Nysättra.
Kim ringde igår på dan så nu blir det jobb den här helgen och nästa. Sen får jag nog ta en ledig helg och bara mysa med mina killar! Det är ju skönt att jobba lite så man kan spara lite på sina föräldradagar.
Fenix började småprata på sitt rum vid kvart över sju. Jag gick in till honom och då satt han och kramade om sin elefant Tilde, så söt!
Idag ska vi nog bara vara hemma. Det ska bli skönt då jag varit borta från min min lilleman lite när jag jobbat. Nu ska vi bara mysa och busa. Ska nog laga lite mer mat åt honom, i går vart det fisk med couscous och idag tänkte jag gör kycklinggryta med broccoli i.
Vi kanske får ta en sväng till gräddö och handla lite. Funderar på om jag och Daniel ska grilla kyckling idag kanske.
Ringde till Fenix´s försköla igår, vi ska dit på fredag och hälsa på. Ska bli spännande! 


Snott pappas godispapper


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0