Fika hos Mikael!

 I morse åkte jag in till Norrtälje själv och handlade så fick pappa och Fenix ha lite tid tillsammans. Var nere på stan en sväng oxå och köpte nya kläder, x-small vart det! Herregud, jag måste verkligen försöka få lite fett på kroppen men det verkar omöjligt! Fenix fick en kortärmad pyjamas och två t-shirtar.
När jag kom hem igen gick vi till Mikael och fikade med smörgåstårta eftersom han fyllde år i torsdags! Det var kanongott och jag som alltid är hungrig vräkte i mig två stora bitar. Jag verkar vara bottenlös. Jag kanske är mätt på sin höjd i en timme ungefär efter en måltid, jättekonstigt men så är det!
Fenix lekte med Mindra och busungarna härjade runt i Mikaels tv-möbel och slet ner cd-kivor och annat kul! Små huliganer!
Efter fikat åkte vi till norrtälje och träffade Carro med familj en snabbis, det var sparbanksdagen i parken med lite musik och dylikt, dessvärre var det nästan slut när vi kom dit.
Vi stannade då istället och tttade på lite klinkers och annat smått och gott till badrummet nere. Vi köpte inget men nu har vi lite koll på hur vi ska ha det!
Vi handlade lite på Willys oxå, vi kom på att vi ville grilla ikväll så det behövdes handlas lite till det då!  

Småbusar!

Sötnosar!

Nu har vi hittat Mikaels cd-skivor

Fenix känner lite på Mindras hår

Mikael har fullt upp med busungarna

Pyssel, pyssel!

Nu vill Fenix ha tv-bordet för sig själv!

Fenix med sin farbror Mikael!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0