Busunge!

Fenix vaknade lite snuvig igår så vi spenderade dagen mesta dels hemma. Han är pigg och glad men lite snorig och hostig. Vi tog en sväng till gräddö för att handla lite. Efter det gick vi ner på stranden en stund där Fenix kröp omkring och undersökte allt! Det var så härligt väder och Embla passade på att bada lite.
När vi kom hem åt Fenix middag och sen åkte vi till mormor och morfar. Vi skulle visa dem lite kort och fråga om dem ville ha några av dem. Daniel jobbade över igår så Fenix och jag åkte själva.
Fenix busade med mormor och morfar, full fart hela tiden.
På vägen hem från mormor och morfar ringde Kim och undrade om jag ville jobba på onsdag kväll och det vill jag ju!
I går kom det ett inbjudningskort till Kim och Tonys bröllop oxå! I augusti blir det, ska bli så roligt! Älskar bröllop och det här kommer bli speciellt, rockbröllop! Kommer bli helcoolt!
Daniel kom hem vid åtta-tiden och då hoppade pojkarna in i duschen och sen fick Fenix sova.
Idag är Fenix fortfarande lite snuvig. Pigg och glad är han dock och full med bus. Det är så härligt! Vi blir hemma idag oxå, vill ju inte smitta ner någon annan.
Det blir nog en sväng till stranden idag igen om det soliga vädret håller i sig. Fenix och jag blir ensamma ikväll oxå då Daniel ska åka gocart med jobbet i eftermiddag/kväll.


Fenix spanar in vad som finns på skötbordet

Sittter avslappnad på vägen till stranden

Hjärtat!

Provsmakar diverse saker

Glader!

Mamma med sin älskade underbara son!

Kollar in bänken

Ute på promenad med morfar

Läser reklam

Hälsar på i mormors knä

Hej morfar!

Busen i morse! Har varit inne i badrummet och hämtat sin hårborste

Bus, bus, bus!

Jag  har inte gjort något!

Påklädd för dagen och buset fortsätter. Håller på och sliter ur allt ur leksakslådan

Kul med fjärrkontroller

Tittar på tv med en papperslapp i munnen!


Kommentarer
Carina Ohlsson

Åååå stackarn... då är det väl casper som har lyckats smitta honom =(

förlåt

2010-06-01 @ 14:21:25
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0