Jobbat idag!

I går kväll grillade Daniel åt oss. Det vart så gott och jag proppade i mig tills jag blev näst intill illamående men det stoppade mig inte från att äta lite lösgodis senare på kvällen. Jag och Daniel tog oss ett mysigt bubbelbad på kvällen och sen mös vi framför tv:n. I morse gick jag upp tidigt för att gå ut med Embla innan jobbet. Halv åtta började jag. Det har gått jättebra idag och jag har jobbat med en trevlig och glad tjej som heter Therese. Helskön tjej!

När jag kom hem fanns det lasagne färdig att äta till lunch och jag fick en supergo kram av underbara Fenix. Han var nöjd med att mamma kom hem från jobbet.

I kväll blir det en lugn kväll, inga planer alls, bara mysa!

Fenix klättrade upp för hela trappen här hemma idag. Kanonduktig kille, pappa gick bakom i fall att men det gick så bra så.



Leker med Mikaels presentpapper!

Gott presentsnöre!

Mums, mums!


Puss pappa!

pappa med son!

Hej mamma!

Snart har jag klättrat upp för hela trappan!


Nu är jag uppe! Så duktig kille!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0